Vi gleder oss til jul

Jeg er over gjennomsnittet glad i julen, og mest av alt elsker jeg å glede meg til jul. I dag er det 1. oktober og «glede-seg-til-jul»-tiden er offisielt åpnet.

I kveld skal jeg tenne starinlys, ha god te i koppen (for tiden er det Indian Chai som er favoritten) og virkelig kose meg med de to julebladene en snill svoger hadde med til meg.

 

Jeg har også tenkt å finne frem Julepermen 2010. Jeg har hatt en Juleperm i flere år nå, og der skriver jeg opp julegaveønsker, hva vi baker, julegaveidéer jeg har, hvem får hva, hvem får julekort osv.

Dette innlegget ble publisert i Jul. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

