Kos

Jeg er glad i å kose meg, og ganske flink til det også. Det skal ikke så mye til. I dag hadde Mannen kjøpt rundstykker og pepperskinke til lunsj. Sammen med en kopp deilig Chaite med melk ble det en deilig lunsj.

 

I bakgrunnen kan dere se favorittløperen min. Jeg har sydd den selv, egentlig som en gave til mamma og pappa, men så ble jeg så glad i den at jeg ikke hadde hjerte til å gi den bort. Jeg liker fargene og teksturen som quiltingen gir. Når jeg vasker den stryker jeg den ikke, nettopp for å beholde enda mer av særpreget quiltingen gir.

 

Mønsteret til løperen er det AnnAKa som har laget. Det heter Margeritter og kan selvfølgelig kjøpes hos Strikkedilla. Vi har stoffene også.

Dette innlegget ble publisert i Hverdagen, Søm. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

