I en sofa fra IKEA

Vi fikk ny sofa og stol av mamma og pappa i bryllupsgave. Det har tatt tid å vente på at IKEA Furuset skulle ha alle tingene inne samtidig, men tirsdag kunne vi ta med hengeren og kjøre avgårde med kurs IKEA.

Min kjære mann og jeg har litt ulik innstilling til IKEA, jeg elsker det og han er ikke så begeistret. Vi hadde bestemt oss for Ektorp 2- og 3-seter, og vi kjøpte også Muren stol og Bromma fotskammel.

Her er mitt nyeste strikketøy fotografert i stolen. Jeg strikker denne jakken, men skal ha lange ermer. Jeg har gått ned på pinne str til 5, og er veldig spent på hvordan den blir i størrelsen. Omgivelsene rundt stolen er desverre ikke av sånn art at de kunne vises frem i bloggen, kanskje en annen dag når det er bittelitt ryddigere.

Dette innlegget ble publisert i IKEA, Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

