Gaver

Jeg er glad i å kjøpe gaver. Jeg liker å legge sjelen min i å finne en personlig gave som blir satt pris på av mottakeren. Noen ganger må jeg gi opp posjektet om å finne noe spesielt, og andre ganger kommer idéene rekende på ei fjøl.

Jeg er fast leser av Emmelines blogg, hun skriver morsomme historier fra hverdagen sin og noen ganger ler jeg høyt av det hun forteller. I september hadde Emmeline ett innlegg om tøfler og jeg falt pladask for de flotte tøflene, og det er ingen ulempe at det støtter en god sak og en god arbeidsplass heller. Jeg var nok ikke den eneste som ble inspirert av Emmeline, for AO-senteret hadde fått bestilling på 160 par tøfler. Min bestilling kom i hus før helgen, og de er virkelig flotte.

Disse skal bli gaver, men det kan nok hende at vi må legge inn en ny bestilling slik at vi også kan få så deilige tøfler.

Hvis du har lyst på nye tøfler kan de bestilles hos ao-senter@vaksdal.kommune.no  Husk å skrive hvor store de skal være og om det er til herre eller dame, gutt eller jente. Tøflene koster 150 kr per par, pluss porto. Barnestørrelse (str 20-36) koster 100 kroner pluss porto.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

